تربیت نوجوان کارافرین

پرورش نوجوان کارآفرین

در دنیای امروز که همه چیز به سرعت در حال تغییر است، شما ( نوجوانان ) به کسب مهارت های جدیدی نیاز دارید تا خود را با تغییرات دنیای امروز هماهنگ کنند. اگر در همین دوران مهارت های لازم برای مدیریت و کارآفرینی خلاق را آموزش ببینید در آینده مسیر موفقیت برای شما هموارتر خواهد بود و به عنوان نوجوان کارافرین شناخته می شوید.

 

راه تجربه را باز کنید – نوجوان کارافرین

نوزادان و کودکان (شما) با میل و اشتیاق به سوی کشف کردن، ناشناخته ها به دنیا آمده اند. آنها نسبت به دنیای پیرامون خود کنجکاو هستند. از غریزه خود پیروی کنید و به اکتشافات خود بپردازید. با این کار در آینده فرصت هایی را شناسایی خواهید کرد که دیگران قادر به تشخیص آن نیستند و این یعنی نشانه موفقیت در زندگی شخصی و کاری.

مخترع شدن سخت نیست

اختراع کردن فقط مختص افرادی نیست که تکنولوژی جدید یا تجارت نویی را ابداع می کنند.  در دنیای امروز نیاز دارید که در مقابل چالش ها و مشکلات به وجود آمده به راه حل دست پیدا کنید. مسائل را با امتحان کردن راه حل های مختلف حل کند. این کار باعث بالارفتن قدرت خلاقیت می شود.

همدردی را آموزش دهید

یکی از خصوصیات کارآفرینان و افراد موفق جهان این است که آنها همیشه به دیگران خدمت کرده اند. برای تقویت چنین حسی در بیاموزید که باید احساسات دیگران را درک کنید. با احساس همدردی و دلسوزی نسبت به دیگران می تواند جهان شما را تغییر دهید.

شجاعت

 بدون اینکه از نتایج انتخاب های خود بترسید همواره در پی کشف فرصت های جدید برای خود باشید.

خوش بینی

کارآفرینان موفق معتقدند با تلاش خود می توانند برای بهترشدن امور تغییراتی ایجاد کنند. در تمامی مراحل زندگی خوش بین باشید.

از خود کار بکشید

افراد موفق همیشه دست به کار زده و از کار نترسیده اند. در همین دوران در کارهای مختلف دخالت کنید تا لذت انجام دادن یک کار را به صورت کامل تجربه کنید. طبق مطالعات نوجوانانی که در سنین پایین عهده دار مسئولیت های کوچک و بزرگ بوده اند در ۲۰ سال بعد نمرات دانشگاهی بهتری گرفته اند.

منبع: هفته نامه زندگی مثبت

نوجوان کارافرین